Strona po¶wiêcona grze MSK.
Administrator
~~...:::ZASADY GRY:::...~~
1. Aby rozpocz±æ grê musz± byæ minimum 4 osoby chêtne. Jedna osoba na stanowisko dy¿urnego MSK, trzy osoby na obsadzenie zastêpów.
2. Dy¿urnym MSK powinna byæ osoba kompetentna, posiadaj±ca odpowiedni± wiedze, najlepiej moderator. W przypadku braku moderatora, stanowisko dy¿urnego MSK mo¿e obj±æ osoba, która z po¶ród zebranych do gry u¿ytkowników posiada najwiêkszy sta¿ gry (najwiêkszy stopieñ s³u¿bowy).
3. Podzia³ bojowy znajduje siê na kana³ach KRG 1, KRG 2 , KRG 3. Co tydzieñ bêdzie zmieniany.
4. Po wybraniu auta, u¿ytkownik zobowi±zany jest zmieniæ swój nick, tak aby w pierwszej kolejno¶ci by³y numery operacyjne oraz parametry wozu, np. "369-48 GBA 2,5/25 Nick"
5. Gra toczy siê na kanale Podzia³ Bojowy. W momencie, kiedy jest jaka¶ wiêksza akcja, w której bior± udzia³ ponad 2 zastêpy, za zgod± dyspozytora mo¿na prowadziæ dzia³ania na kanale KRG 1,2 lub 3.
6. Po wporwadzeniu auta do podzia³u, dy¿urny MSK musi przyj±æ zg³oszenie. W tym cely dowolny u¿ytkownik(nawet taki, który jest obsadzony na jakim¶ zastêpie) mo¿e przej¶æ na kana³ "telefon alarmowy" i tam podaæ zg³oszenie, np. o po¿arze ¶mietnika. Po przyjêciu zg³oszenia dyspozytor zadysponuje si³y i ¶rodki wed³ug w³asnego uznania. Na kanale "telefon alarmowy" mog± przebywaæ tylko 2 osoby: dyspozytor i zg³aszaj±cy!
7. Je¿eli zastêp jest w koszarach, lampka powinna byæ koloru zielonego, je¿eli jest na akcji, lampka powinna byæ czerwona. Lampki zmieniamy w zak³adce "Self" klikaj±c na "Channel Commander"
Offline